Tune Times – powrót Jennifer Lopez, nowy proces preselekcji do Eurowizji i nowy wokalista Dżemu
Jennifer Lopez wraca na muzyczną scenę z wielkim rozmachem!
Jej najnowszy singiel “Can’t Get Enough” już podbija internet, a teledysk do tej piosenki zdobywa serca fanów na całym świecie. Piosenka, która jest pierwszym singlem z jej nowego albumu, zadebiutowała z impetem, obiecując coś wyjątkowego.
“Can’t Get Enough” nie tylko urzeka słuchaczy, ale także stanowi część muzycznego widowiska na platformie Amazon Prime. Już w listopadzie Lopez zapowiadała, że jej nowy singiel będzie nosił ten właśnie tytuł, budząc ogromne zainteresowanie. Teraz, po długim oczekiwaniu, fani mogą cieszyć się wyjątkowym teledyskiem, za którego reżyserię odpowiada Dave Mayers.
Co ciekawe, singiel został napisany i wyprodukowany w domowym studio Lopez w Los Angeles przy współpracy z takimi talentami jak Rogéta Chahayed, HitBoy i Jeff “Gitty” Gitelman. W projekcie wzięli udział także Angel Lopez, Drew Love, INK, Prince Chrishan i Brandon Riester z BMG, pełniący funkcję A&R.
Widać, że Lopez nie oszczędzała sił, aby jej powrót był spektakularny. “Can’t Get Enough” to dowód na to, że artystka wciąż ma wiele do zaoferowania na muzycznej scenie. Czekamy z niecierpliwością na cały album!
Polska Odświeża Proces Selekcji na Eurowizję 2024
Wielkie emocje i nowe możliwości dla artystów – tak zapowiada się tegoroczna Eurowizja dla Polski. Telewizja Polska właśnie ogłosiła, że zmienia sposób preselekcji do 68. Konkursu Piosenki Eurowizji, otwierając drzwi dla nowych talentów.
Udział w preselekcjach jest otwarty dla każdego, kto spełnia dwa podstawowe kryteria: wiek (minimum 16 lat) oraz obywatelstwo polskie. Co więcej, zgłaszane utwory muszą być nie tylko oryginalne, ale i świeże – opublikowane nie wcześniej niż 1 września 2023 roku. Ważne też, aby trwały one nie dłużej niż 3 minuty i były wolne od treści dyskryminujących.
To świetna okazja dla wszystkich, którzy marzą o międzynarodowej karierze i chcą pokazać swoją twórczość szerszej publiczności.
Nowa Era w Historii Dżemu: Sebastian Riedel, Syn Legendy, Przejmuje Mikrofon
Zespół Dżem, ikona polskiego bluesa, wchodzi w nową erę. Ogłoszenie, że Sebastian Riedel, syn legendarnego Ryśka Riedla, stanie się nowym głosem kapeli, elektryzuje świat muzyki. To przełomowy moment, nie tylko dla zespołu, ale i dla Sebastiana, który już od 1993 roku kształtuje polską scenę muzyczną jako lider Cree.
Jego muzyczna droga, choć bogata w osiągnięcia z Cree i solowe projekty, teraz zyskuje nowy rozdział. Sebastian, urodzony w 1978 r., od lat utrzymuje silną więź z twórczością ojca. W 2021 r. wydał album, gdzie odnalazł miejsce dla słów Ryśka. Jego decyzja o dołączeniu do Dżemu jest więc nie tylko kontynuacją rodzinnego dziedzictwa, ale i świadomym krokiem w kierunku nowych wyzwań.
6 kwietnia 2024 roku, na scenie Spodka w Katowicach, odbędzie się wyjątkowy koncert. To nie tylko obchody 45-lecia Dżemu, ale i symboliczne przekazanie pałeczki. Maciej Balcar, który przez lata wiernie służył zespołowi, ustąpi miejsca Sebastianowi. Moment ten będzie nie tylko hołdem dla przeszłości, ale i spojrzeniem w przyszłość.
Dżem, z historią sięgającą 1973 roku, przetrwał wiele zmian. Od założycieli pozostali bracia Otrębowie, a przy ich boku – Jerzy Styczyński, Zbigniew Szczerbiński i Janusz Borzucki. Wkroczenie Sebastiana Riedla w szeregi zespołu to nie tylko zmiana wokalisty, ale i nowy rozdział w historii polskiego bluesa. Czy uda mu się podołać wyzwaniu i wprowadzić Dżem na nowe muzyczne ścieżki? Czas pokaże. Jedno jest pewne – fani czekają z niecierpliwością.